wtorek, 12 lipca 2011

Quiz, Safari, Błyszczyk do ust


Quiz, Safari, Błyszczyk do ust 

Co mówi producent:
Aksamitna konsystencja nadaje ustom intensywny połysk i subtelny kolor.
Powiększ Nawilża i chroni usta przed wysychaniem i pierzchnięciem.
Specjalna formuła zapobiega sklejaniu się ust, a przepiękny smakowy zapach potęguje przyjemność aplikacji.
 




 
Moja opinia:
Ja mam odcień chyba najjaśniejszy, bardzo bladziutki róż, błyszczyk ma kolor perłowy i ładnie błyszczy.
Trzyma mi się na ustach już 3 godziny, a w między czasie jadłam zupkę i jakoś się nie zjadł. 
Błyszczyk jakby wysechł na moich ustach tworząc błyszczącą powłokę, ale niestety przy tym mam wrażenie wyschniętych ust. Błyszczyk się nie klei i łatwo aplikuje do tego ma cudowny słodziutki zapach. Opakowanie jest plastykowe dzięki czemu nie umrze na stłuczkę ;) jak się zdarza większości moich błyszczyków :)
Zauważyłam, że zeberkowe malunki na nakrętce się zdzierają, a sami wiecie, że mam ten błyszczyk dosłownie chwilę, więc już wiem, że niedługo całkiem ozdoba zejdzie :(
Kolejną rzeczą która mnie zastanowiła to data ważności. Pod składem  jest napisane :
 
(musiałam pobawić się nieco kolorami i ostrością, aby było widać litery :), rzeczywisty kolor pokazany jest przy zdjęciu niżej, oraz na tym gdzie pokazauję jego aplikator:) )
Natomiast ciut niżej:

Ciężko więc powiedzieć jaka jest prawdziwa data ważności, oczywiście możliwe, że przy robieniu opakowania pomylili się i miała być to data produkcji, ale niestety ciężko będzie się tego dowiedzieć.
Cena produktu to 4 zł za 5 ml. Ja mam wersję 9 ml, ale niestety ciężko mi powiedzieć jaka jest jego cena.
Oto jak prezentuje się na ustach po upływie 3 h :)
Myślę, że za taką cenę warto go wypróbować:)
Więcej o firmie i błyszczyku po kliknięciu w logo firmy znajdujące się na gorze postu :)


2 komentarze:

  1. Już wyczaiłam sklep, gdzie można kupić lakiery Safari :) Upolowałam to w "Chińskim Markecie", ale nie kupiłam, bo były tylko jakieś śmieszne różowe i poza tym byłam z siostrą i nie miałam swojej kasy. Ale kiedyś się przejdę jeszcze raz i poszukam lepszych kolorów. :)

    ---
    zmakeupizowani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam mam zasadę "nie kupować nigdy tanich błyszczyków".Już mnie nie jeden uczuli,, ale jak u cb się sprawdza to dobrze
    ==================
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

komentarze ze spamem oraz wulgaryzmami zostaną niezwłocznie usunięte.

Obserwatorzy