wtorek, 26 lipca 2011

One Lovely Blog Award :)

 
Jakiś czas temu dostałam nominację od 2 dziewczyn :)
Od


Zasady:
1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Zamieścić link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wkleić logo wyróżnień.
4. Przekazać nagrodę do 16 blogów.
5. Zamieścić linki do tych blogów.
6. Powiadomić nominowane osoby.
7. Podać 7 faktów na swój temat.

Właściwie, jetem raczej jedną z ostatnich osób umieszczającą nominację na blogu, raczej wszystkie już wzięłyście udział w zabawie, więc ciężko mi kogokolwiek nominować. Doszłam więc do wniosku, że nominuję wszystkie bloggerki które jeszcze nie wzięły udziału!:D

7 Faktów o mnie:
1.  Jestem straszną zakupoholiczką przez co często wpadam w długi.
2. 










7 komentarzy:

  1. Też nie znoszę zmywać :P
    Zawsze robię absolutnie wszystko żeby wyszło tak, że to współlokatorka zmywa ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego dla psiaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również dwójka mi bliska. A miejsca coraz mniej ;D To psince najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń

komentarze ze spamem oraz wulgaryzmami zostaną niezwłocznie usunięte.

Obserwatorzy