czwartek, 30 czerwca 2011

Joanna, Z apteczki Babuni, Kąpiel solankowa jodowo-bromowa.

pieli
Na początku przypominam o moim rozdaniu, w którym macie szanse dostać caluśką pur blancę (między innym;) ) więcej info 
Joanna, Z Apteczki Babuni, Kąpiel solankowa jodowo - bromowa (różne rodzaje) 
Od Producenta:
  • Czerpiąc z tradycji medycyny ludowej opracowaliśmy recepturę opartą na naturalnych składnikach wspomagających pielęgnację ciała.
  • Pojemność 700 ml.
Skorzystaj z wieloletnich doświadczeń i mądrości pokoleń - poznaj sprawdzoną recepturę na skuteczną pielęgnację ciała. Solanka jodowo - bromowa od wieków ceniona i wykorzystywana w kosmetyce, pozwala na odżywienie, nawilżenie i uelastycznienie skóry.
Zapach bzu - łagodzi, przywraca równowagę.
Moja opinia:
Solanka jest dostępna w 4 kompozycjach zapachowych-bez, róża, sosna i zioła, ja przy zakupie zdecydowałam się na tą pierwszą.
Ślicznie pachnie bzem, nie dusi, zapach jest delikatny.
Konsystencja przypomina mi miód co w  połączeniu z zapachem kosmetyku sprawia, że najchętniej by się go wyjadało łyżeczką do samego dna:)
Podczas gorącej kąpieli zapach paruje, co daje uczucie maksymalnego odprężenia. 
Jeżeli używamy naszej solanki tak jak zaleca to producent czyli przynajmniej raz dziennie, już po kilku użyciach nasza skóra staje się miękka, delikatna i odżywiona. 
To jedna z lepszych solanek jakich używałam i na pewno zagości w mojej łazience na długo :)
cena:7,50/700ml :)

skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Soyamide DEA, Parfum, Cinnamyl Alcohol, Limonene, Citric Acid, Disodium EDTA, DMDH Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI:60730, CI:17200.

1 komentarz:

  1. zostałaś otagowana :) http://moherowa.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń

komentarze ze spamem oraz wulgaryzmami zostaną niezwłocznie usunięte.

Obserwatorzy