wtorek, 30 sierpnia 2011

WODA HAMAMELISOWA- 100 % NATURALNA

Czas na recenzję, której już dawno tu nie było ;)
A recenzować będę wodę hamamelisową, którą dostałam do testów od sklepu http://ukraina-shop.bazarek.pl

Zacznijmy od opisu producenta:


Metoda otrzymywania: destylacja z parą wodną liści oczaru wirginijskiego (Hamamelis L..)
Zawiera garbniki, flawonoidy, kwas galusowy i elagowy. Oczar wirginijski zwany też złotem Indian znany jest ze swoich właściwości przeciwzapalnych, ściągających, gojących i łagodzących egzemy a także redukujących negatywne skutki promieniowania UV .

WŁAŚCIWOŚCI :
  • ściągające, antybakteryjne, przeciwzapalne;
  • zwęża pory i ogranicza wydzielanie sebum;
  • oczyszcza i usuwa toksyny ze skóry, tonizuje i dezodoruje;
  • likwiduje swędzenie, zaczerwienienia, zapalenia oraz łuszczenie się cery;
  • stosowana jest przy trądziku;
  • normalizuje pracę gruczołów lojowych;
  • łagodzi objawy egzemy i łuszczycy;
  • spowalnia procesy starzenia się cery;
  • jest skutecznym antyseptykiem oraz środkiem do pielęgnacji ran;
  • może być stosowana przy ukąszeniach owadów;
PRZEZNACZENIE: pielęgnacja cery zanieczyszczonej, trądzikowej, z rozszerzonymi porami oraz naczynkowej, a także jako preparat wyciszający po opalaniu i po depilacji. Do oczyszczania skóry twarzy oraz szyi. 

Moja opinia:
Ja używałam tej wody jedynie do przemywania twarzy. Dzięki specjalnemu koreczkowi u wlotu butelki, możemy nalać na wacik dokłądnie tyle wody ile jest nam potrzebne :)
Woda ma zapach parujących ziółek, ale po nałożeniu na twarz zapach magicznie znika :)
Niestety nie miałam okazji wypróbować jej wymieszaną z glinką, ale zostawiłam sobie połowę, na tą właśnie okazje :)
Za każdy razem po przemyciu, moja skóra na twarzy była jakby lekko naciągnięta, ale nie było to nieprzyjemne, a wręcz przeciwnie, dało się odczuć świeżość :)
Jeżeli chodzi o trądzik, to po 2 tygodniach stosowania poprawy nie zauważyłam, za to pory są jakby zmniejszone, a zaczerwienienie na twarzy w okolicach nosa jakby zbladło! (miałam to zaczerwienienie od kiedy pamiętam, więc tym bardziej jestem zadowolona)
Na pewno dodana do glinki zamiast zwykłej wody może działać cuda, więc polecam jej zakup :)
Cena buteleczki mieszczącej  100 ml produktu to niecałe 27 zł.
Jednak zainteresowanie tą 100% naturalną wodą jest dośc spore i aktualnie jest niedostępna w magazynie :)
Polecam jednak poczekać i zamówić, spróbować samemu bo na pewno będzie o niebo lepsza od większości chemicznych pianek i toników do mycia twarzy.:)
Kup: Woda Hamamelisowa

9 komentarzy:

  1. Świetny post!!! Właśnie szukam czegoś na moje popekane naczynka na twarzy, mam nadzięję że ta woda pomoże mi pozbyć się zaczerwienień. Napewno zamówie!

    fashionstylecosmeticsandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy o tym nie słyszałam, ciekawe..

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie jestem co do niej przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak nie działa na trądzik to raczej nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde ciekawe, ale troche mało jest 100 ml..:(

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog ;**
    Zapraszam do nas ;
    www.kupasianaxd.blogspot.com
    Pzdr ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, zostałaś oTAGowana :)

    http://toiowo-tosiakowo.blogspot.com/2011/09/tag-10-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam o niej jeszcze... ;)

    + dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń

komentarze ze spamem oraz wulgaryzmami zostaną niezwłocznie usunięte.

Obserwatorzy