wtorek, 5 lipca 2011

Zakupowe szaleństwo

Przez 2 ostatnie dni jakoś nie miałam czasu siadać do komputera :)
Dzisiaj za to byłam za zakupach, w ciucholandach:D
Zaraz dodam zdjęcia co kupiłam ;)
Oczywiście nie obyło się bez spełniania małych kosmetycznych zachcianek :D


W ciucholandzie udało mi się wyhaczyć taką torebeczkę w stanie idealnym (firmy nie znam :D) na dlugim pasku, według mnie cudowna :) Widziałam podobne w h&M chyba:)
Zapłaciłam 7 zł :P















A teraz  zakupy kosmetyczne:
3 lakiery od lewej:
* Lakier Dor 42/1 - perłowy
*Wibo Lovely 5ml - różowy satynowy :)
*Safari kanarkowo-żółty :)



Oraz mleczko + tonik z ziaji dla cery suchej gdyż podczas walki z nadmiarem sebum na mojej twarzy udało mi się cerę idealnie wysuszyć prawie na wiór ;)






Recenzja kosmetyków dziś zakupionych już niedługo, a teraz mówcie jak podoba wam się torebka i z czym byście ją nosiły?:)
Mogę dodać jakieś stylizację z nią, zakładając, że będą chętni ;)

PRZYPOMINAM O ROZDANIU BO JAK NA RAZIE NIEWIELU JEST CHĘTNYCH :(
sZCZEGOŁY PO KLIKNIĘCIU W BANER ZNAJDUJĄCY SIĘ PO PRAWEJ STRONIE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze ze spamem oraz wulgaryzmami zostaną niezwłocznie usunięte.

Obserwatorzy