środa, 6 lipca 2011

AVON SUPER ENCHANT – pogrubiający tusz do rzęs

Wybierz idealny tusz do rzęsCo mówi producent:

Od teraz możesz mieć jednocześnie zalotnie uniesione i seksownie pogrubione rzęsy. Bardzo lekka formuła, wzbogacona naturalnymi minerałami i mleczkiem królewskim nadaje rzęsom imponującą objętość, a wyjątkowa szczoteczka dociera do każdej rzęsy. Twoje spojrzenie zyskuje na wyrazistości, a Ty zyskujesz większą pewność siebie.




Moja opinia: 

Ja osobiście jakoś nie jestem przekonana do tego kosmetyku, ale to może dlatego, że nie potrafię się malować tą szczoteczką. Nie łapie mi rzęs, a przy  wszelkich próbach więcej tuszu ląduje na powiece niż na rzęsach, do tego zauważyłam, że około 2 tygodnie po otwarciu tusz jakby przysechł, kruszy się i osadza pod oczami. Gdyby kosztował mniej może byłby chodź trochę wart uwagi, ale 35 zł za 7 ml to stanowczo za wiele.


Dziewczyny mam pytanie: Otóż, czy któraś z was stosowała maść cynkową na  trądzik?
Zakupiłam dzisiaj mały słoiczek za 3 zł, ale nie wiem czy użyję ze strachu przed podrażnieniami. ;)
Jeżeli miałyście styczność z tą maścią to napiszcie jak wasze wrażenia :)

2 komentarze:

  1. nie stosowałam tej maści nigdy.
    CO do tuszu to średnio lubię Avon!
    ----
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Maść cynkowa lekko wysuszy pryszcze, nawilży też podrażnione partie twarzy, ale jeśli trądzik jest wyraźny, to lepiej kupić coś silniejszego. Polecam np. skinoren w kremie (50zł), drogi ale bardzo skuteczny, dostępny w aptece, a maść cynkową można stosować dodatkowo, bo skinoren wysusza mocno.

    OdpowiedzUsuń

komentarze ze spamem oraz wulgaryzmami zostaną niezwłocznie usunięte.

Obserwatorzy